FAQ: Často kladené otázky FAQ: Odpovede

  • Ako nájsť diel, ktorý chete kúpiť?

    1. Zadajte názov toho, čo hľadáte do vyhľadávacieho poľa v hornej časti stránky.
      Môžete vyhľadávať podľa rôznych kritérií - názvu produktu, názvu výrobcu alebo čísla indexu
      • Výsledky môžete obmedziť len na tie, ktoré vyhovujú Vášmu vozidlu.
        Pod vyhľadávaním je odkaz, ktorý Vám umožní zadať údaje o automobilu. Medzi detailami väčšiny produktov nájdete aj to, či je určitý diel vhodný pre Váš automobil. Filter vozidla môžete kedykoľvek odstrániť.
    2. Následne stlačte tlačidlo "Vyhľadať".
      Nasledujúca stránka zobrazí výsledky Vášho hľadania. Vyhľadávanie môžete opakovať s inými kritériami alebo sa obrátiť na našu infolinku.
    3. Zo zoznamu výsledkov vyberte to, čo chcete a kliknite na produkt.
      Následne budete presmerovaní na stránku s podrobným popisom.
    (Hore)
  • Čo robiť, ak mi vybraný diel nevyhovuje?

    1. Ak Vám diel nevyhovuje
      skúste sa pozrieť na jeho alternatívy. Možno Vám bude niektorá viac vyhovovať.
    2. Prejdite si zoznam odporúčaných produktov.
      Poradíme vám čo zaujíma ostatných užívateľov, čo sledujú.
      Ak nie ste stále spokojný, skúste vyhľadávať podľa iných kritérií.
    (Hore)
  • Našiel som zaujímavý produkt, ale nie je na sklade. Čo robiť?

    Na našej infolinke vám dostupnosť tovaru preveria, prípadne vám odporučia alternatívne produkty!

    (Hore)
  • Našiel som zaujímavý produkt, ale je drahý. Čo robiť?

    Najskôr sa pozrite na alternatívne produkty

    Možno Vám bude niektorý viac sedieť ako z hľadiska kvality, tak aj ceny. Ak alternatívu nenájdete alebo chcete jedine vybraný produkt, pridajte si ho k obľúbeným.

    Následne budete mať možnosť nechať sa upozorniť, keď sa zmení cena produktu. Môžete si zvoliť preferovanú komunikáciu (SMS alebo e-mail). Možno zvoliť oboje upozornenia súčasne.

    Ďalšou možnosťou je zavolať na našu infolinku 02 / 3260 2211 alebo 0905 551 393 a náš poradca vám odpovie na Vaše otázky a pomôže Vám s výberom dielov

    (Hore)
  • Už som vybral, čo chcem kúpiť. Ako dokončiť nákup?

    1. Kliknite na "Pridať do košíka".
      Je to veľké červené tlačidlo na každej stránke s produktom. Po kliknutí na tlačidlo budete presmerovaný do košíka, môžete ale ďalej pokračovať v nákupe. Ak chcete kúpiť viac dielov, jednoducho vyhľadajte ďalšie a pridajte ho do košíka. K tomu Vám pomôže tlačidlo "Pokračovať v nákupe" v košíku. Vyberte si z dvoch možností dodania. Tovar môže byť vyzdvihnutý osobne v servise alebo doručený do servisu, ktorý Vám diel namontuje. Ak si diel objednáte do servisu, stačí si vybrať ten, ktorý Vám najviac vyhovuje. Zásielku si následne môžete vyzdvihnúť osobne na mieste odberu. Ak si zvolíte aj montáž, zvoľte servis a vyberte si dátum a čas, kedy chcete vykonať montáž. Následne kliknite na "Objednať" a potvrďte objednávku.
    (Hore)
  • Nechcem alebo nemôžem objednávať cez internet. Čo mám robiť?

    Kontaktujte nás na nšem telefónnom čísle. Naši konzultanti Vás prevedú celým objednávacím procesom.

    (Hore)
  • Aké sú náklady na prepravu tovaru?

    Doručenie do servisu je zdarma pre všetky objednávky, teda bez minimálneho objednávacieho množstva.

    (Hore)
  • Kedy je doprava zadarmo?

    Tovar do miest odberu je poväčšine odosielaný 6x denne. Používame vlastnú dopravu, preto je doprava tovaru do servisu zdarma bez minimálneho dodacieho množstva.

    (Hore)
  • Ako prebieha osobný odber?

    Pri objednávke budete vyzvaný k výberu pobočky v ktorej si môžete tovar osobne vyzdvihnúť. Špeciálne vyhľadávanie Vám pomôže nájsť miesto, ktoré Vám najviac vyhovuje. Za tovar sa platí až na mieste. Ak nie je tovar na pobočke a je skladom na centrálnom sklade, dostane ho vami zvolený servis do 24 hodín. O pripravenom tovare k odberu Vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky. Následne si ho môžete vyzdvihnúť. Dostanete ho v originálnom obale. Na tovari bude samolepka, ktorá identifikuje Vašu objednávku. Niektoré servisy sú vybavené aj terminálmi pre platobné karty. Spolu s balíkom dostanete faktúru s DPH. Uistite sa o tom, že je zásielka v poriadku v prítomnosti zamestnanca. Skontrolujte obsah balenia. Musíte si byť istý, že ste dostali to, čo ste si objednali. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí informujte zamestnanca. Ten s Vami vypracuje formulár o poškodení tovaru. Zamestnanec od Vás tovar odoberie späť. Tu nájdete podrobný návod, ako vrátiť tovar.

    (Hore)
  • Ako prebieha objednávka s montážou?

    Pri objednávke si môžete zvoliť, aby bol tovar namontovaný v jednom z našich servisov. To Vám ušetrí čas a dá Vám záruku na vykonané služby. Pri zadávaní objednávky zadajte svoju adresu a získate zoznam servisov, ktoré môžete využiť. Následne si zvolíte dátum a čas montáže. Inštaláciu môžete platiť až po servise automobilu. Náklady, ktoré vidíte v košíku nezahŕňajú náklady na montáž. Bude Vás kontaktovať náš konzultant a oznámi Vám cenu za montáž. V prípade, že bude servis vo Vami vybraný čas plný, budeme Vás kontaktovať. Ak chcete zmeniť Vy čas montáže, stačí zavolať na naše telefónne linky. Zásielka je doručená do servisu do 24 hodín v originálnom balení so štítkom s údajmi pre prijímacieho technika.

    (Hore)
  • Akú dostávam záruku?

    Záruka na nami predávaný tovar je 2 roky. Potrebné doklady pre uplatnenie reklamácie: doklad o kúpe tovaru, záručný list (ak bol pripojený k výrobku). V prípade, že pôjde o neodstrániteľnú chybu, alebo sa bude rovnaká chyba opakovať 3x za sebou, máte nárok na vrátenie peňazí alebo nový výrobok. Záruka sa nevzťahuje na tovar, ktorý bol použitý v rozpore s návodom, poškodený z nedbanlivosti, úmyselne poškodený, vystavený iným než prevádzkovým podmienkam, atď.

    (Hore)
  • Akú dostávam záruku na diely montované v servise?

    Na tovar montovaný v našom servise dostávate záruku podľa platných zákonov SR. Potrebné doklady pre uplatnenie reklamácie: doklad o kúpe tovaru, záručný list (ak bol pripojený k výrobku). V prípade, že sa bude jednať o neodstrániteľnú vadu alebo rovnakú vadu opakujúcu sa 3x za sebou, máte nárok na vrátenie peňazí alebo nový výrobok. Záruka sa nevzťahuje na tovar, ktorý bol použitý v rozpore s návodom, poškodený z nedbanlivosti, úmyselne poškodený, vystavený iným než prevádzkovým podmienkam, atď.

    (Hore)
  • Ako mám nahlásiť vrátenie, výmenu, odstúpenie, zámenu alebo reklamáciu?

    Aby sme mohli vyriešiť všetky vyššie uvedené problémy, prosíme o ich nahlásenie na stránke: https://www.motointegrator.sk/zwroty/ Je potrebné tam zanechať správny typ správy. Nasledovne zobrazované stránky Vás prevedú celou procedúrou nahlásenia. Poprosíme o zadanie údajov potrebných pre vykonanie danej procedúry. Informujeme o nasledovných krokoch vykonávaných pre vyriešenie záležitosti.

    (Hore)
  • Môžem otvoriť dodávku pred kuriérom?

    Jednoznačne áno. Vždy odporúčame otváranie balíka pred kuriérom, keďže sa môžu vyskytnúť skutočnosti ktoré zistíte až po vyzdvihnutí zásielky. Kuriér má povinnosť počkať 10 minút kým vykonáte kontrolu balíka. V tom čase je možné potvrdiť či bol dodaný správny tovar, či nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy, alebo či je tovar balený v nepoškodenom originálnom obale. V prípade potvrdenia skutočnosti z vymenovaných problémov, je potrebné spísať protokol v prítomnosti kuriéra (s jeho podpisom) krátko popisujúc čo bolo poškodené, aby bolo možné na základe tohto dokumentu začať procedúru ohlásenia nezrovnalosti a vrátenie tovaru.

    (Hore)
  • Môžem uskutočniť vrátenie, výmenu, nahlásiť reklamáciu v autoservise alebo odbernom mieste?

    Pri akýchkoľvek problémoch týkajúcich sa tovarov objednaných spolu s inštaláciou v autoservise Vám pomôže autoservis, ktorý ich inštaloval. S problémami spojenými s tovarom objednaným na osobné vyzdvihnutie v bode Motointegrator sa zaoberá miesto, v ktorom boli vyzdvihnuté. V prípade objednávok s dodávkou do domu sme pre Vás pripravili procedúru ktorá je ľahko vykonateľná a dostupná koncovému užívateľovi. V tomto prípade, aby sme Vám mohli pomôcť rýchlo a profesionálne, vo väčšine prípadov Vás poprosíme o poslanie vracaných alebo reklamovaných tovarov na centrálu spoločnosti.

    (Hore)
  • Chcem tovar poslať do Motointegrator.sk, kam adresovať zásielku?

    Procedúra vrátení, výmien, ohlásenia nesúlad a reklamácií pre Vás pripraví na stiahnutie a vytlačenie etikety s danou adresou, ktorú stačí nalepiť na balík. Vo všeobecnosti sú všetky diely (vratky, nesúlady a reklamácie) zasielané na nasledovnú adresu:
    Inter Cars Slovenská republika, s.r.o.,
    Ivánska cesta 2, 821 04 Bratislava,
    označenie „Motointegrator.sk”.

    (Hore)
  • Kedy prichádzam o právo na vrátenie alebo výmenu tovaru?

    Aby bola možná výmena alebo vrátenie, tovar musí byť zabalený v originálnom balení, samotný tovar nesmie byť akokoľvek poškodený a nesmie niesť známky inštalácie alebo opotrebovania. Pri tovaroch dodávaných kuriérom je naviac právo vrátenia alebo výmeny v čase 14 kalendárnych dní od dátumu obdržania zásielky. V prípade odberu tovaru v mieste Motointegrator je táto doba 7 dní, v prípade odberu v autoservise – v súlade s obchodnou politikou daného autoservisu.

    (Hore)
  • Už som obdržal zakúpený tovar, ale naďalej mám otázky. Ako a kam ich odoslať?

    1. V časti často kladených otázok.
      Mohlo sa stať že otázku už niekto položil – skontroluj či sa tam nenachádza odpoveď którú hľadáš.
    2. Na našej infolinke.
      Zavolaj na číslo 02 / 3260 2211 alebo 0905 551 393 . Operátori odpovedia na všetky tvoje otázky a poskytnú ti odbornú pomoc. Sú dostupní aj na online chate .
    (Hore)
  • Ako funguje zľavový kód?

    Zľavový kód je reťazec znakov, ktoré je potrebné zadať v „košíku“ pred potvrdením nákupu. Používame veľa typov kódov, ktoré umožňujú získať percentuálnu alebo hodnotovú zľavu na celú objednávku alebo na vybrané tovary a skupiny tovarov. Je potrebné pamätať na fakt že niektoré rabatové kódy môžu mať ohraničenia minimálnej hodnoty objednávky, alebo maximálnu jednorazovú zľavu. Zľavový kód môže byť platný iba raz, alebo viac krát.

    Vzhľadom na záväzné právo zľava zohľadňuje poplatok DPH. V súvislosti s výpočtom dane po aplikovaní rabatu sa jeho hodnota môže zmeniť v rozsahu +/- 10 centov. Vyplýva to zo zaokrúhlenia nevyhnutného pre vystavenie dokumentu predaja.

    (Hore)
  • Môj zľavový kód nefunguje, čo mám urobiť?

    Ak Tvoj zľavový kód nefunguje, uisti sa že neuplynul čas jeho platnosti, či už nebol použitý v miere jeho rozsahu a určenia ako aj či sú v košíku tovary, na ktoré daný kód prideľuje zľavu. Uisti sa že boli dodržané podmienky minimálnej hodnoty objednávky, alebo počtu kusov tovarov. Ak bolo všetko dodržané, kód musí fungovať – skontaktuj sa s nami na adrese info@motointegrator.sk alebo s call centrom, alebo prostredníctvom online chatu, alebo na číslach
    02 / 3260 2211, 0905 551 393.

    (Hore)